Händelserik dag

Börjar med att jag vaknar 10:15. Butiken jag jobbar i öppnar kl 10och det är jag som ska öppna.

Kuta till jobbet såklart.


Under dagen på jobbet kommer kvinnan som jobbar på blomsterbutiken bredvid in med en bukett blommor som visar sig komma från min underbara flickvän :) Första gången jag får blommor av en tjej :) Kändes speciellt och gulligt!

Tack gumman!


Sen idag när jag kommer hem från jobbet öppnar min granne dörren när jag går upp i trappuppgången. SÅ håller hon en påse i handen och undrar om jag vill ha nybakta gifflar. Blev rätt paff men tackade såklart ja :D

Dom var jättegoda!


Ikväll ska jag tvätta. Funderade ett tag på att sticka till pizzerian då det är liveband där idag. Men jag inser att jag inte har varken tid eller egentligen råd.

Kommentarer
Postat av: Anette

Varsågod gubben :)

2008-08-08 @ 20:06:56
URL: http://plett.blogg.se/
Postat av: Anton Winberg

Haha, rolig blogg

2008-08-09 @ 07:44:39
URL: http://www.n-islandshastar.jimdo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0